Помилка

СЕМІНАРИ ФАХІВЦІВ АВТОТОВАРОЗНАВЧОЇ ЕКСПЕРТИЗИ

 

12 вересня 2014 року Науково-консультативною радою Міністерства юстиції України прийнята і внесена до Реєстру судових методик «Методика визначення обсягу ремонтних впливів при встановленні розміру матеріальної шкоди, заподіяної власнику транспортного засобу»яка з дня прийняття є чинною.

 

Методична Рада автотоварознавчої секції Союзу експертів України в листопаді – грудні поточного року планує провести ряд семінарів по зазначеній темі. Семінари пройдуть за участю розробників зазначеної Методики з наданням друкованого варіанту коментарів до неї російською та українською мовами, які зараз готуються до друку. Обсяг видання – більше 400 сторінок. По виходу видання можливе його придбання і до семінару.

 

Згідно з правилами доступу до Методик, всі внесені до Реєстру методики (за винятком криміналістичних), можна отримати за письмовим зверненням до Міністерства юстиції України. Електронний каталог методик ймовірно знаходиться в стадії створення.

 

У «Методиці з визначення збитку» зокрема наводиться наступне:

 

  • понятійний апарат, використовуваний при розрахунку вартості відновлювального ремонту і збитку;
  • конструктивні особливості КТЗ, які повинні враховуватися при виборі прийнятого ремонтного впливу;
  • аналіз використовуваних лакофарбових матеріалів (ЛФМ) при відновлювальному ремонті, критерії обґрунтованості прийняття рішення при виборі операцій по ремонтному фарбуванню складових КТЗ;
  • аналіз всіх можливих ушкоджень КТЗ, в тому числі і кузовних складових, а також лакофарбового покриття (ЛФП);
  • обґрунтування способів відновлення КТЗ залежно від його технічного стану до пошкодження, обсягу, характеру і розташування пошкодження, конструктивних особливостей пошкодженої складовою та інших обставин;
  • критерії ремонту і заміни складових, новий підхід для класифікації перекосів кузова і деформації рам КТЗ;
  • різні особливості розрахунку вартості матеріального збитку, заподіяного у зв’язку із аварійними пошкодженнями автомобіля, наприклад: ретроспективна оцінка збитку; роздільне визначення збитку при контактуванні КТЗ з декількома об’єктами; розрахунок збитку при первісній наявності пошкоджень окремих складових до аналізованої події пригоди; розрахунок вартості ремонтного забарвлення методом «переходу»; розрахунок вартості КТЗ, пошкодженого в результаті затоплення; особливості обліку ПДВ при розрахунку збитку та багато інших нюансів розрахунку;
  • норми часу на ремонт складових КТЗ, в тому числі і на усунення перекосів кузовів і ремонт рам КТЗ, ремонт стекол і оббивки, ремонт за допомогою «ремонтної вставки» і т.д.;
  • особливості огляду і фіксації ушкоджень КТЗ, зразок оформлення висновку;
  • інші аспекти визначення вартості відновлювального ремонту та матеріального збитку у зв’язку із ушкодженнями КТЗ.

 

На даний момент дирекція Союзу експертів України попередньо вивчає організаційні питання, пов’язані з місцем проведення одноденних семінарів, уточненням складу учасників і визначенням найбільш зручної дати їх проведення.

 

Найбільш імовірні місця проведення та дати семінарів:


м. Хмельницький – 22 або 29 листопада 2014 року;

м. Київ – 06, 13 або 20 грудня 2014 року.

 

В запропонованій традиційній «Попередній анкеті-заявці» просимо вказати дані про себе і Ваші уподобання щодо місця та дати проведення семінару. Анкети приймаються до 31 листопада 2014 року.

 

У зв’язку із загальновідомими подіями, в ході семінарів будуть також обговорені організаційні питання діяльності Союзу експертів України (для членів Союзу експертів України – учасників семінарів), а саме: про територіальне розміщення дирекції Союзу експертів України і головне питання – про управління громадською організацією.

 

Будемо раді бачити Вас на наших семінарах!

 

З повагою, Оргкомітет з підготовки семінарів і дирекція Союзу експертів України

 

 

Додатки:

 

Запрошення Оргкомітету з підготовки семінарів та дирекції Союзу експертів України


Традиційна «Попередня анкета-заявка»